11/08/2012

17.Ruha

Ma Virágot fotóztam le. Nagyon tetszett az outfitje mert egyszerű volt mégis elegáns. A piros pulcsi nagyon tetszik. A virág a hajában pedig nagyon illik ehhez a stílushoz. Szerdánként sajnos nem fogok tudni jelentkezni egy darabig , de igyekszem változtatnia helyzeten. A képek szerintem nagyon szépek lettek mert sikerült sötétedés előtt kint megcsinálnunk.
XOXO




















1: kabát ( New Yorker)
2: sál (C&A)
3: felső ♥ ( Zara)
4: gyűrű ( Bijou Brigitte)
5: farmer ( Takko) 
6: csizma ♥ ( Deichmann)
7: virág ♥ ( H&M)

A mai napom  fénypontja:
Nem akarok itt reklámozni de ezt muszáj. :DDD Danette vanília puding málna öntettel! Már régóta lehet kapni ,de csak ma kóstoltam meg és hát NAGYON finom. Bár szerintem kicsit túl édes és simán a Danette vanília pudingot nem szeretem ,de ez nagyon bejött. Kóstoljátok meg , tényleg megéri! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...