11/06/2012

16. Ruha

Ez most olyan Black Tuesday kép. Kimentünk fotózni de mire kiértünk már nagyon besötétedett:( Viszont ha már ott voltunk azért megcsináltuk a képeket. Nekem a legjobban a gallér tetszik:DD Nemrég kinéztem a H&M ben egy nagyon szép gallért, olyan szerelem első látásra volt addig amíg meg nem láttam az árát. 6000 Ft szerintem elég sok érte. Végül már majdnem megvettem amikor eszembe jutott, hogy ilyet én is tudnék csinálni, csak egy ing és pár gyöngy kell hozzá. A képek a sötét miatt vakuval készültek ezért nem adják vissza rendesen a színeket, de azért remélem tetszik.
XOXO





















1: sapi ( Takko)
2: gallér ( én csináltam:D)
3: felső (Charles Vögele)
4: nadrág ( Takko)
5: harisnya (H&M)
6: csizma ( Deichmann)
                                                        7: táska ( nem tudom)

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...