12/21/2012

38. End of the ...


Ma elmentem vásárolni pár barátommal miután túléltem a világvégét. Imádom ezt az ünnepi hangulatot, a rengeteg leárazást és a díszes kirakatokat. Vettem pár nagyon édes dolgot. Sajnos ma nem tudtam fényképeket csinálni mert mire hazaértem már sötét volt, de megmutatom az új szerzeményeimet. 

After I survived the end of the world,I went to shopping with my friends.I love this celebrate mood, the lot of sales and the decorated  shopwindows.I bought some really cute things. I couldn't make photos because when I arrived home it was too dark, but i show you my new attainments.




My new little black dress. I bought this beautiful peplum dress in Tally Weijl. 

Az új " kis fekete ruhám". Ezt a gyönyörű peplum ruhát a Tally Weijl ben vettem.




I love this (in real it's burgundy) colour. This bag is totally perfect for me. I bought it in C&A.

Imádom ezt a színt ( igazából burgundi csak a kép nem adja vissza). Tökéletes ez a táska számomra, a C&A ban akadtam rá.


I always thought twinkle when I heard Christmas so I bought this black glitter top in Orsay.

A karácsonyról mindig a csillogás jut eszembe ezért vettem meg ezt a fekete flitteres felsőt az Orsay ban.



Another mentha shiny top from H&M.

Egy másik fényes menta színű felső a H&M ből.


I just like this warm sunny colours. I bought it  in Orsay.

Nagyon megtetszett ez a felső a meleg, nyári színei miatt. Az orsay ban vettem.



I like shades of pink. I think i will put on this kerchief one of my black bags. It's from H&M.

Szeretem a rózsaszín különböző árnyalatait, ezen a H&M es kendőn meg különösen.Szerintem  az egyik fekete táskámon fogom majd hordani. 

Have a nice day! 
xxx





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...