11/24/2012

25. Accessories

 Kiegészítők.  Manapság nagy szerepük van mind a hétköznapi életben, mind a kifutókon. Nagyon mutatósak, nagyon hangulatosak de néha van, hogy már túl sok. Alapjában véve viszont mindenki imádja őket. Ezért gondoltam írok róluk néhány sort. 


Nyakláncok

Háromféle kategóriába sorolnám őket: alap láncok, rövid láncok, hosszú láncok.
Az utóbbival kezdeném.:) Tavaly jöttek be igazán a divatba mert egy sima egyszerű pólót is nagyon feldobhatnak. Én egy csillogós  láncot választottam, padlizsánszínű pulcsival és egy alkalmi táskával.














1: pulcsi ♥ ( Zara)
2: fekete felső ( H&M)
3: nyaklánc ♥ (Bijou Brigitte)
4: karkötők (C&A)
5: gyűrű (six)
6: nadrág (H&M)
7: cipő ♥ ( Deichmann)

Rövid láncok:
Régen mindenki ilyet hordott, aztán egy kicsit elfelejtették őket de most újra előjöttek. Persze sokkal modernebbek mint elődjeik. Ezt a láncot ma láttam meg a H&M-ben és nagyon megtetszett  egy elegáns szettben vettem fel.














1: nyaklánc (H&M)
2: ruha (f&f)
3: karkötő (horvát)
4: cipő ( Tamaris)


Alap láncok:
Itt tulajdonképpen a medálos, ezüst,arany, swarovski nyakláncokra gondolok. Ezeket inkább különlegesebb alkalmakkor hordjuk mert nem olyan hétköznapiak. Én egy kristályos swarovski láncot választottam.


Sálak:

Sálak, Kendők, Körsálak! 
Egy sál régen elengedhetetlen volt télen a hideg miatt, de ma már alapvetően veszünk fel  kabáthoz vagy csak úgy  sálat bármilyen idő is  van. A mintás sálak nagyon hangulatosak és nagyon jól fel dobnak egy szürke/fekete kabátot. De pólókkal is jól mutatnak. Én egy narancssárga pólóhoz vettem fel egy virágos sálat kék nadrággal.









1: felső ( Bershka)
2: sál ( New Yorker)
3: karkötő ( Bijou Brigitte)
4: nadrág ( New Yorker)
5: csizma ( Deichmann)


Kendők:
Olyan kabátokhoz kellenek amik már önmagukban elég hangsúlyosak és egy nagyobb sál vagy körsál elvenné a stílusát. Általában egy színűek vagy színátmenetesek. Tavasszal is hordhatóak mert nem melegek és jól lehet őket variálni. Egy mentha színű pólót és egy mintás leggingset dobtam fel egy zöldes kendővel és egy szegecses táskával.














1:felső (H&M)
2: kendő ( Bijou Brigitte)
3: táska (?)
4: gyűrű ( Bijou Brigitte)
5: karkötők (H&M)
6: leggings ( f&f)
7: cipő ( Jeffrey Campbell replika)

Körsálak:
Egy sima sálat úgy veszel fel ahogy akarsz de ennél csak egy választásod van. Épp ezért lehet jó is, rossz is. Én nagyon szeretem őket mert csak felveszem és kész.  Egy mintás sálat választottam és piros nadrággal vettem föl. Szerintem nagyon feldobta az outfitemet.












1:farmerdzseki ( Takko)
2: körsál (C&A)
3: felső ( Tally Weijl)
4: nadrág ( H&M)
5: cipő ( New Yorker)
6:fekete tüsis karkötő ( New Yorker)
7: kék karkötő ( Bijou Brigitte)

Övek:

Az alap funkciójuk a nadrágok  megtartása VOLT. De most már tulajdonképpen kiegészítők lettek. Bárhova felveheted őket, a derekadra, a csípődre stb. Fontos viszont, hogy a széles övek szélesítenek mindenkit. Nadrágoknál vegyetek fel két eltérő színű vékony övet, nagyon jól néznek ki. Én egy ingre vettem fel egy vékony fekete övet téglaszínű nadrággal.














1: ing ( Orsay)
2: öv (H&M)
3: karkötők ( Bijou Brigitte)
4: gyűrű ( six)
5: nadrág ( New Yorker)
6: csizma ( Deichmann)




Karkötők:

Nagyon fontosak még ha néha nem is tűnnek annak. Egy ujjatlant vagy egy rövidujjut nagyon mutatóssá tesznek. Szinte mindig van rajtam pár karkötő de ezek a kedvenceim.


1: (H&M) /legfelső/
2: ( Bijou Brigitte)
3: gyöngyök ( Oriflame)
4: ( Rossman)
5: kristályos (?)
6: ( Bijou Brigitte)
7: (Bijou Brigitte)
8: ( Oriflame) /legalsó/



Gyűrűk:

A nagy köves, virágos vagy más divatgyűrűk nagyon feldobnak egy outfitet. Mindig színben hozzá illő gyűrűt válassz és egyszerre csak egyet vegyél fel mert kettő általában már túl sok.



1: halvány rózsaszín ( six)
2: világos lila ( Orsay)
3: bordó ( Bijou Brigitte)
4: fehér kő ( C&A)
5:köves ( six)
6: kék ( Takko)


Remélem tetszett.
F1 rajongóknak ajánlanám barátnőcském blogját : http://futamrolfutamraf1.blogspot.hu/
Follow me on Facebook : http://www.facebook.com/pages/Rs-la-mode/387766271301265
XOXO




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...